Radio Impuls z nowym logo, a dokładnie z nową wersją znaku towarowego, który został zaprezentowany w samo południe 10 września 2019 r. wraz z “przebrandowieniem” lokalnego Radia Puławy 24 na regionalne Radio Impuls.
Podstawowe logo, nowocześnie zaprojektowane przez Krzysztofa Kiecanę z puławskiego Studia Krakus, to błękitny czworobok o nieregularnych bokach: z nazwą radia w ciepłym piaskowym odcieniu i w granatowym tzw. obrysie. Pół roku po tym, jak rozgłośnia wystartowała z nową nazwą, w zwiększonym technicznie zasięgu i w nowym brzmieniu “w tanecznych rytmach”, a także po znaczącym wzroście poziomu słuchalności, radio prezentuje nowe logo. Jest powiększone o częstotliwość: umieszczoną w mniejszym, żółtym czworoboku i z granatowa czcionką “97,2”. Ten nowy element umieszczono w prawym dolnym rogu dotychczasowego logo.
Zanim powstała ta ostateczna wersja, przygotowano kilkanaście wariantów – ale najtrafniejszym okazał się pomysł współpracującego z Impulsem i znanego w całej Polsce w radiowym środowisku… technika – Marcina Marca. A w profesjonalną grafikę “ubrał” to wszystko ponownie Krzysztof Kiecana ze Studia Krakus.
I oto mamy nowe nowe logo Radia Impuls! Jak się Państwu podoba? Prosimy o komentarze!
Bardzo przyjemne kolory. I wygląda nowoczesnie.. Grajcie dobrze! oby tak dalej.
Bardzo dobre. Celne również jest dodanie częstotliwości, na której puławska stacja nadaje. Powodzenia!