W gminie Końskowola pora podpisać nowe umowy w sprawie dostaw bieżącej wody i odbioru ścieków. Nowa spółka opublikowała już cały harmonogram, z którym powinni zapoznać się mieszkańcy i ci, którzy prowadzą w tej gminie działalność gospodarczą.
Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Komunalne w Końskowoli to nowa instytucja, utworzona w grudniu minionego roku – po tym, jak zmieniły się zasady współpracy gminy z Wodociągami Puławskimi.
Teraz to PWK koordynuje usługi wodno-kanalizacyjne – dokonuje między innymi rozliczeń. Jednak żeby wszystko zaczęło działać jak należy, konieczne jest dopełnienie niezbędnych formalności. W ten wtorek (17 maja) przedsiębiorstwo zacznie zawierać umowy z mieszkańcami gminy. Z opracowanego harmonogramu wynika, że potrwa to do początku sierpnia.
W tej sprawie każdy właściciel albo użytkownik nieruchomości musi odwiedzić Biuro Obsługi Klienta przy ulicy Pożowskiej w Końskowoli. Terminy obsługiwania interesantów spod konkretnych adresów są już precyzyjnie określone – te informacje znajdziesz TUTAJ. Z kolei żeby wiedzieć, jakie dokumenty trzeba koniecznie ze sobą zabrać (i poznać więcej szczegółów), kliknij TUTAJ.
Spółka przypomina, że pierwsze rachunki będą wyższe, ponieważ będą dotyczyły nierozliczonego dotąd, zaległego okresu – z miesięcy, gdy nowe przedsiębiorstwo dopiero przygotowywało się do funkcjonowania.
Źródło: Urząd Gminy w Końskowoli