Ośrodek Konsumencki pomoże także w takiej sprawie

      Możliwość komentowania Ośrodek Konsumencki pomoże także w takiej sprawie została wyłączona

Akcja #Zostańwdomu sprzyja aktywnościom, na które do tej pory nie mieliśmy za dużo czasu.

Z obserwacji Europejskiego Centrum Konsumenckiego wynika, że należy do nich randkowanie online. W marcu tego roku odnotowano wzrost skarg transgranicznych na portale randkowe (głównie z Niemiec i  Luksemburga). I jak pokazuje praktyka, podstawowym problemem konsumentów jest nieustannie automatyczne przedłużenie konta. Na większości portali tego rodzaju konto odnawia się samoczynnie, dopóki użytkownik nie prześle sprecyzowanej rezygnacji – a jeśli konto jest aktywne, naliczane są kolejne opłaty członkowskie. Co więcej, nawet usunięcie profilu nie oznacza, że wygaśnie subskrypcja.

Tego typu kłopoty wpisują się w zakres spraw, którymi zajmują się Ośrodki Konsumenckie. Ich pomoc jest bezpłatna, dlatego każdy kto ma jakieś problemy, na przykład z internetowym kontem, może szukać cennych rad i wskazówek właśnie w takim miejscu. Przypominamy, że taki regionalny ośrodek działa w Puławach – a o tym, jak szukać wsparcia, można się dowiedzieć, odwiedzając stronę internetową www.dlakonsumenta.pl.