Call center, które działa w puławskim Szpitalu jest przykładem dla innych podobnych jednostek. Dowodzi tego przyznana właśnie nagroda.
Ten sposób komunikacji został wprowadzony jesienią 2020 roku, a teraz jego funkcjonowanie zostało nagrodzone Certyfikatem Lidera Komunikacji. Przy pomocy systemu Call Center pacjent ma możliwość zarejestrowania się na wizytę, uzyska informację o wystawionej recepcie oraz o harmonogramie pracy poradni i lekarzy. Wszystkie zmiany dotyczące zaplanowanych wizyt pacjenci otrzymują poprzez SMS.
W tym roku Puławy jako pierwsze otrzymały nagrodę za, jak tłumaczą organizatorzy Projektu Lider Komunikacji – wyjątkową organizację działań na rzecz komunikacji telefonicznej z pacjentem. Mówi Tomasz Tomaszewski, prezes firmy Iron Team:
Jak tłumaczył Tomasz Tomaszewski, wśród szpitali na Lubelszczyźnie, ten puławski pod względem wspomnianej organizacji, jest najlepszy. Tutejszy proces wprowadzania rozwiązań telekomunikacyjnych stał się podstawą wzoru, do którego odnoszą się inne szpitale. Na tym przykładzie zostały opracowane nowe podręczniki „Pacjent w centrum uwagi” i „Podstawy komunikacji z pacjentem”.
O sposobie działania szpitalnego Call Center mówi obsługująca pacjentów Pani Marta:
Dyplomy uznania dostał zarówno zespół call center, jak i dyrektor Piotr Rybak, z czego, trzeba przyznać, ten pierwszy jest największym wyróżnieniem dla szpitala.
CALL CENTER SPZOZ w Puławach działa pod numerem: 81 450 25 01.
Źródło zdjęć: Redakcja/MG